محتوای خنده دار و بامزه خوب تولید کنید تا باعث جلب و حفظ مشتری شود

اگر وبسایت دارید، شما یک منتشر کننده به شمار می آیید.

اگر در رسانه های اجتماعی فعال هستید، شما فعال عرصه بازاریابی محسوب می شوید.

محتوای خنده دار و بامزه خوب تولید کنید

و این موضوع به این معنا است که ما همگی نویسنده هستیم و داستان و روایتی برای تعریف کردن داریم و به عبارتی حرفی برای گفتن داریم.

در این وبینار توصیه های تخصصی درباره نحوه تولید محتوای موثر و کارآمد در اختیار شما قرار داده می شود که به شما در زمینه جلب و حفظ مشتری هم به صورت آنلاین و هم آفلاین کمک می کنند.

در رویداد پایانی از مجموعه چهار قسمتی وبینار بازاریابی Marketing Boot Camp که توسط کارآفرینان و شرکت خدمات تجاری UPS Store برگزار می شود، خواهید فهمید چرا محتوایی که به شیوه ای خوب نوشته شده باشد برای بازاریابی شما یک امتیاز محسوب می شود و با ابزار تولید چنین محتوایی آشنا می شوید.

ببینید و بیاموزید که چگونه:

  • مخاطبین خود را شناسایی کنید و داستان و روایت منحصر به فرد خود را پیدا کنید
  • با تولید محتوای ارزش-محور تخصص و اعتبار کسب کنید
  • نوعی بازاریابی را ایجاد کنید که شبیه به بازاریابی نیست
  • در عرصه رایج و متداول بازاریاب محتوا به برتری برسید

برگزار کننده

آن هندلی (Ann Handley) که در عرصه تولید و مدیریت محتوای دیجیتال، پیشکسوت و کارآزموده محسوب می شود برای سازمان ها و افراد روابط کاری ایجاد می کند.

“آن” خالق و نویسنده اثر پر فروش وال استریت ژورنال تحت عنوان “همه می نویسند: راهنمای تولید محتوای خنده دار و بامزه خوب” (سپتامبر ۲۰۱۴، انتشارات وایلی (Wiley)) و نویسنده مشترک کتاب پر فروش در زمینه بازاریابی محتوا تحت عنوان “قوانین محتوا: چگونه وبلاگ، پادکست، ویدئو، کتاب الکترونیکی، وبینار (و غیره) جذاب خلق کنیم که مشتریان را درگیر سازند و به کسب و کار شما رونق بخشند”(۲۰۱۱، انتشارات وایلی) می باشد.

وی مدیر ارشد محتوای سایت MarketingProfs است.

ویدئوی این وبینار را تماشا کنید و با تاکتیک های اثبات شده تولید محتوای متهورانه و جسورانه آشنا شوید تا بر روی مخاطبین ایده آل خود اثر بخشی داشته باشید و بدون توجه به کانالی که از طریق آن بازاریابی می کنید عملکرد خود را به شدت بهبود بخشید.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *