محتوای خنده دار و بامزه خوب تولید کنید تا باعث جلب و حفظ مشتری شود
اگر وبسایت دارید، شما یک منتشر کننده به شمار می آیید.
اگر در رسانه های اجتماعی فعال هستید، شما فعال عرصه بازاریابی محسوب می شوید.
و این موضوع به این معنا است که ما همگی نویسنده هستیم و داستان و روایتی برای تعریف کردن داریم و به عبارتی حرفی برای گفتن داریم.
در این وبینار توصیه های تخصصی درباره نحوه تولید محتوای موثر و کارآمد در اختیار شما قرار داده می شود که به شما در زمینه جلب و حفظ مشتری هم به صورت آنلاین و هم آفلاین کمک می کنند.
در رویداد پایانی از مجموعه چهار قسمتی وبینار بازاریابی Marketing Boot Camp که توسط کارآفرینان و شرکت خدمات تجاری UPS Store برگزار می شود، خواهید فهمید چرا محتوایی که به شیوه ای خوب نوشته شده باشد برای بازاریابی شما یک امتیاز محسوب می شود و با ابزار تولید چنین محتوایی آشنا می شوید.
ببینید و بیاموزید که چگونه:
- مخاطبین خود را شناسایی کنید و داستان و روایت منحصر به فرد خود را پیدا کنید
- با تولید محتوای ارزش-محور تخصص و اعتبار کسب کنید
- نوعی بازاریابی را ایجاد کنید که شبیه به بازاریابی نیست
- در عرصه رایج و متداول بازاریاب محتوا به برتری برسید
برگزار کننده
آن هندلی (Ann Handley) که در عرصه تولید و مدیریت محتوای دیجیتال، پیشکسوت و کارآزموده محسوب می شود برای سازمان ها و افراد روابط کاری ایجاد می کند.
“آن” خالق و نویسنده اثر پر فروش وال استریت ژورنال تحت عنوان “همه می نویسند: راهنمای تولید محتوای خنده دار و بامزه خوب” (سپتامبر ۲۰۱۴، انتشارات وایلی (Wiley)) و نویسنده مشترک کتاب پر فروش در زمینه بازاریابی محتوا تحت عنوان “قوانین محتوا: چگونه وبلاگ، پادکست، ویدئو، کتاب الکترونیکی، وبینار (و غیره) جذاب خلق کنیم که مشتریان را درگیر سازند و به کسب و کار شما رونق بخشند”(۲۰۱۱، انتشارات وایلی) می باشد.
وی مدیر ارشد محتوای سایت MarketingProfs است.
ویدئوی این وبینار را تماشا کنید و با تاکتیک های اثبات شده تولید محتوای متهورانه و جسورانه آشنا شوید تا بر روی مخاطبین ایده آل خود اثر بخشی داشته باشید و بدون توجه به کانالی که از طریق آن بازاریابی می کنید عملکرد خود را به شدت بهبود بخشید.