برندسازی شخصی شما را به موفقیت می‌رساند

برندسازی شخصی در موفقیت شما نقش مهمی بازی می‌کند. اگر برند شخصی‌ قدرتمند و قابل‌رؤیتی نداشته باشید، تقریبا در تمامی جنبه‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان با مشکل مواجه خواهید شد.
امروزه، برندسازی یکی از ضروریات مهم برای همه‌ی افرادی است که می‌خواهند کسب‌و‌کارشان را رشد بدهند، موردتوجه مطبوعات قرار بگیرند، حرفه‌شان را یک قدم فراتر ببرند یا دوستان مناسب پیدا کنند.

برندسازی شخصی، به فعالیت افراد در راستای بازاریابی خود و حرفه‌شان به‌عنوان یک برند گفته می‌شود. به بیان دیگر، برندسازی شخصی، فرایند مستمر ایجاد تصویر یا تأثیر فردی در ذهن دیگران است.
همه، چه از این موضوع مطلع باشند یا نه، یک برند شخصی منحصربه‌فرد دارند. اما چیزی که همه‌ی ما باید به‌دنبال آن باشیم، برند شخصی جذاب و قابل‌رؤیتی است که من آن را نمایش اصیل آنلاین و شخصی درباره‌ی جنبه‌های خوشایند فعالیت‌ها و علائق شخصی و حرفه‌ای می‌نامم.

در این مقاله قصد دارم ۸ دلیل اهمیت برند شخصی را برای رسیدن به موفقیت ذکر کنم:

۱. با برندسازی فرصت، شما را پیدا می‌کند

وقتی برند شخصی شما جذاب باشد، مشتریان، فروشنده‌ها، و حتی شرکت‌هایی که به‌دنبال استخدام افراد مناسب هستند، شما را پیدا می‌کنند. من مدیرعامل یک پلتفرم جدید رسانه‌های اجتماعی هستم و آنها بودند که برای این شغل با من تماس گرفتند،
من حتی نمی‌دانستم چنین موقعیتی وجود دارد. حالا می‌توانم در رسانه‌ها حضور داشته باشم، مطلب بنویسم، سخنرانی کنم؛ زیرا موردتوجه قرار گرفته‌ام و آنها من را پیدا کرده‌اند.

مطالب مرتبط:

تبلیغات اینترنتی خلاقانه چگونه به برندینگ شما کمک می کند؟

۲. قدرت شبکه‌سازی آنلاین

وقتی یک برند شخصی جذاب داشته باشید، در نظر مردم جالب و خوشایند می‌آیید و درنتیجه آنها تمایل پیدا می‌کنند با شما تماس بگیرند. من هر روز ده‌ها ارتباط جدید در لینکدین و توئیتر پیدا می‌کنم. مردم از پروفایلم بازدید می‌کنند، من را فالو می‌کنند و می‌خواهند درباره‌ی من بیشتر بدانند.

۳. قدرت شبکه‌سازی شخصی

وقتی در رویدادهای مربوط به شبکه‌سازی هستم و با دیگران صحبت می‌کنم، جنبه‌های مختلفی از برندم را با آنها به‌اشتراک می‌گذارم. این باعث می‌شود از فردی که به آنها نزدیک می‌شود و می‌گوید: «سلام، من علی هستم و بیمه می‌فروشم» جذاب‌تر به‌نظر برسم.
برند من ازنظر شخصی و حرفه‌ای جنبه‌های مختلفی دارد و این باعث می‌شود افراد به برقراری ارتباط و تجارت با من تمایل داشته باشند. من ابزارهای آنلاینی مانند تصاویر، کارآفرینی، پروژه‌ها، وبلاگ، سخنرانی‌ها، رسانه‌های اجتماعی و فعالیت‌های غیرانتفاعی دارم که حرفه‌ای بودنم را ثابت می‌کنند.

۴. ساخت کسب‌و‌کار

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *