“ما با هم هستیم”؛ کمپینی کاملا متفاوت از دیگر کمپین ها

بحران آوارگان جنگی موضوع مورد بحث امروزه سراسر اروپا است.

گروهی از کارآفرینان در آلمان -که مقصد بسیاری از مهاجرین است- تصمیم گرفتند تا با ارائه راهکاری که هم برای اقتصاد آلمان و هم برای مهاجرین مناسب باشد، با وضعیت مشکل آوارگان جنگی کنار بیایند. 

 

کمپین “ما با هم هستیم” برخی از بزرگترین برندهای موجود در بازار را نشان می دهد.

هر چند که این کمپین به طور گسترده ای تبلیغ می شود اما یک ابزار بازاریابی نیست بلکه در اصل یک کمپین اجتماعی است.

این کمپین که شامل سه ویدئوی مختلف ۲۰ دقیقه ای است در تاریخ ۱۰ سپتامبر برای نخستین بار راه اندازی شد و فقط در این ماه تقریباً ۲ میلیون کاربر واقعی و حدود ۱۰ میلیون بار دانلود فیلم ها از سایت را به خود جلب کرد و این در حالی است که این ویدئوها فقط به مدت دو روز (۱۱-۱۰ سپتامبر ۲۰۱۶) در معرض نمایش بودند.

این کمپین بار دیگر به مدت دو روز از تاریخ ۴ تا ۷ ماه اکتبر نیز تبلیغ شد و طبق گزارش وبسایت نظارت کمپین های تبلیغاتی آنلاین gemiusAdreal، ۴۳۶ ۹۳۹ ۵ کاربر واقعی این ویدئوها را تماشا کردند و تعداد ۵۲۴ ۶۹۹ ۲۱ بار فیلم ها از سایت دانلود شده که تمام این ها در سایت های۱&1 Mail & Media GmbH- web.de و gmx.net انجام گرفته است.

این ویدئوها این باور را در بازدیدکنندگان ایجاد کرد که دو کارگر- یکی مهاجر و یکی بومی- با هم همکاری خوبی دارند که اگر یکی از آنها از سوی منابع انسانی شرکت مورد بی توجهی قرار می گرفت این همکاری میسر نمی شد.

 

زمان تعداد دفعات دانلود فیلم ها از سایت منتشر کننده
۱۱-۱۰ سپتامبر، ۷-۴ اکتبر ۴۰۰۰۰۰۰۰ ۱&1 Mail & Media GmbH(web.de and gmx.de)

کمپین “ما با هم هستیم” ابتکار عملی است از رالف دومرموث (Ralph Dommermuth)، مدیر عامل و موسس شرکت ارائه دهنده اینترنت در آلمان (United Internet AG).

متقاعد کردن بازار درباره این موضوع که کارآفرینان آلمان باید با فراهم کردن فرصت های شغلی برای مهاجرین، فعالانه در فعالیت های انجمن یکپارچه سازی آوارگان جنگی و مهاجران شرکت کنند، هدف این کمپین محسوب می شود.

2016_12_07_wir_zusammen3

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *