تقسیم بندی غرفه های نمایشگاهی به شش نوع مختلف

از آنجایی که غرفه های نمایشگاهی انواع مختلفی دارند انتخاب غرفه ای با شکل و اندازه و کارکرد مناسب، کاری دشوار است. در ادامه به بررسی شش نوع مختلف غرفه های نمایشگاهی میپردازیم.

غرفه های پنلی

اضافه کردن هرتعداد پنل و تشکیل یک دیوار یکپارچه از ویژگی های این نوع غرفه ها میباشد. معمولا یک صفحه پشتی و یک میز تنها تجهیزات این نوع غرفه ها است . گرچه در برخی موارد غرفه می تواند بسیار بزرگتر و شامل المان های بیشتر باشد.

غرفه های پنلی

غرفه های دارای صفحات ممتد

نمایش تصاویر به ابعاد بزرگ بر روی چارچوب ها و تیرک های آلومینیومی از ویژگی های این نوع غرفه ها میباشد. در واقع برای هرکاربردی چنین چارچوب ها و تصاویری را میتوانیم در محل دیواره پشتی غرفه هم تعبیه کنیم. برای حمل و نقل و نگهداری ساده تر میتوانیم این صفحات ممتد را تکه تکه کنیم.

صفحات ممتد

غرفه های بازشو

این غرفه ها بدلیل داشتن قابلیت حمل، قیمت مناسب، و نصب آنها در زمانی کوتاه محبوبیت خاصی پیدا کرده اند. معمولا غرفه های بازشو بعنوان دیوار گرافیکی پشت یک غرفه بزرگتر بکار میرود تا از طریق آن پیغام موردنظر نمایش داده شود.

غرفه های بازشو

غرفه های بادبانی

معمولا از سیستم های بادبانی در غرفه های بزرگتر استفاده میکنند. وجود ساختارهایی در این نوع سیستم ها امکان طراحی های مختلف را فراهم می آورد. میتوانیم براساس فضای موجود، هر طور تمایل داریم شکل غرفه را تغییر دهیم. بطور مثال با آویزان کردن المان های مختلفی مثل صفحات نمایش در قسمت های مختلف میتوان ظاهر غرفه مطابق نظرمان تغییر داد.

غرفه های بادبانی معمولا روی سن ها که به طراحی صحنه مخصوص نیاز دارند و از قفسه های مختلف و المان های طراحی گوناگون استفاده می کنند اجرا می شوند. این قبیل غرفه ها اگر تصاویر گرافیکی بزرگی داشته باشند، کمک می کنند در هر نمایشگاهی واقعا بدرخشیم.

غرفه های بادبانی

غرفه های ترکیبی

این نوع غرفه ها، جزو انواع مدرن هستند که دارای سازه فلزی، پنل رنگی، تصاویر گرافیکی، پیشخوان و… هستند و بسیار ارزشمند هستند. چراکه این قبیل غرفه ها که تلفیق دو یا چند نوع دیگر از غرفه ها هستند به راحتی قابل سفارش سازی هستند.

غرفه های ترکیبی

بنرهای ایستاده

گرچه این نوع بنرها دقیقا غرفه محسوب نمی شوند و بیشتر جزو المان های حاضر در غرفه های نمایشگاهی هستند، بدلیل شکل ها و سایزهای مختلفی که دارند واقعا محبوب هستند و معمولا وظیفه خود را که همان جلب نظر بیننده است را بخوبی انجام میدهند و به نسبت حمل و نقل راحتی دارند.

بنرهای ایستاده

 

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *