۱۱ پلتفرم برای مسابقات رسانه های اجتماعی

برگزاری مسابقات در رسانه های اجتماعی می تواند شیوه سرگرم کننده ای برای افزایش تعداد فالوئرها باشد.

برای راه اندازی و پیگیری آسان مسابقات در سراسر شبکه های چندگانه اجتماعی، مجموعه متنوعی از پلتفرم ها وجود دارد.

در این مقاله به فهرستی از این پلتفرم ها برای راه اندازی مسابقات در رسانه های اجتماعی اشاره می شود.

از طریق این پلتفرم ها، قرعه کشی، مسابقات هشتک، آزمون، اهدای جوایز، مسابقات عکس و ویدئو و غیره را راه اندازی کنید.

چند مورد از این پلتفرم ها، در این زمینه برنامه های اولیه ارزان قیمت یا رایگان را ارائه می کنند.

Hootsuite

مسابقات رسانه های اجتماعی

این پلتفرم مجموعه متنوعی از ابزار تبلیغاتی از جمله ابزار راه اندازی مسابقات برای توئیتر، اینستاگرام، واین (Vine)، و پینترست را ارائه می کند.

از طریق آنها یک مسابقه عکس، ویدئو، یا مقاله برگزار کنید.

آزمون، نظرسنجی، قرعه کشی، مسابقه کپشن ها، قرعه کشی کامنت ها، یا گالری رای گیری برگزار کنید.

قیمت: هزینه ماهیانه برنامه های درجه یک از ۹۹/۹ دلار شروع می شود.

Rafflecopter

مسابقات رسانه های اجتماعی

این پلتفرم راهکاری سریع و آسان برای میزبانی اهدای هدایای رایگان در فیسبوک، توئیتر و پینترست ارائه می دهد.

جایزه خود را انتخاب کنید، روش ورود خود را انتخاب کنید، و جمع آوری اطلاعات ورودی را شروع کنید.

زمانی که برنامه اهدای هدایای رایگان شما تمام شد، برندگان خود را با چند کلیک ساده روی یک دکمه انتخاب و اعلام کنید.

یک تم متناسب با برند خود را شخصی سازی کنید.

قیمت: استفاده از برنامه اطلاعات ورودی استاندارد، رایگان است. هزینه ماهیانه استفاده از برنامه اولیه ۱۳ دلار است.

Woobox

مسابقات رسانه های اجتماعی

این یک پلتفرم مشهوری برای اپلیکیشن های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی محسوب می شود.

این پلتفرم قرعه کشی، مسابقات عکس، آزمون، مسابقات ویدئو، “سریع برنده شوید”، “عکس، پین کنید و برنده شوید”، “برنده را انتخاب کنید”، رقبای نهایی (leaderboard)، “تعیین جایزه از سوی کاربر” (prize claim)، و غیره را برگزار می کند.

این پلتفرم حتی یک نرم افزار brackets هم دارد که کاربران را برای انتخاب برنده در برابر یکدیگر به رقابت وا می دارد و آنها را به پیش بینی نتیجه مسابقات، امتیاز دادن به شرکت کنندگان، و نشان دادن امتیاز حریفان نهایی تشویق می کند.

هزینه ماهیانه دسترسی به تمام اپلیکیشن های این پلتفرم ۳۰ دلار است.

Pagemodo

مسابقات رسانه های اجتماعی

پلتفرمی است برای تبلیغ در فیسبوک.

این پلتفرم مسابقات عکس، مسابقات ویدئو و مقاله، سوالات پیش پا افتاده، و بازی ها را ارائه می دهد.

یک قرعه کشی یا اهدای هدایای رایگان را با برندگانی که به طور تصادفی یا دستی انتخاب شده اند برگزار کنید.

به راحتی عملکرد خود را ردیابی کنید.

مسابقات یا قرعه کشی های خود را در توئیتر و لینکدین تبلیغ کنید.

قیمت: هزینه استفاده از برنامه های اولیه ماهیانه ۲۵/۶ دلار است.

قیمت استفاده از برنامه های حرفه ای ماهیانه ۲۵/۱۳ دلار است.

ShortStack

مسابقات رسانه های اجتماعی

این پلتفرم این امکان را برای شما فراهم می کند تا مسابقات فیسبوکی خود را با محدودیت هایی در رای دهی کاربران و ممانعت از تقلب برگزار کنید.

یک مسابقه اینستاگرامی را میزبانی کنید؛ و آن را در توئیتر تبلیغ کنید.

کمپین هایی را در سایت خود قرار دهید، یا آنها را در شبکه منتشر کنید.

مسابقه اهدای هدایای رایگان و مسابقات ویدئویی برگزار کنید.

به داده های زمان واقعی (Real-time Data) از جمله نظرات، منابع ترافیک، تعداد ورودی ها، اشتراک گذاری ها، و غیره دسترسی پیدا کنید.

قیمت: هزینه برنامه کمپین هایی با ۵ هزار بازدید طی ۳۰ روز، رایگان است.

هزینه برنامه های پولی از ماهیانه ۲۹ دلار شروع می شود.

AgoraPulse

مسابقات رسانه های اجتماعی

یک پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی با طیف متنوعی از اپلیکیشن ها برای انجام، سنجش و ارزیابی تبلیغات رسانه های اجتماعی است.

مسابقات رایگان -آزمون، مسابقه عکس، یا قرعه کشی- را در تایم لاین (Timeline) فیسبوک خود برگزار کنید.

اپلیکیشن های فیسبوک شامل “سریع برنده شوید”، تست شخصیت، رای گیری سرگرم کننده، اپلیکیشن کوپن های تخفیف، و غیره می باشد.

قیمت: هزینه ماهیانه برنامه ها از ۲۹ دلار شروع می شود.

Wishpond

مسابقات رسانه های اجتماعی

یک پلتفرم نسل برتر برای ایجاد صفحات و مسابقات، ردیابی مشتریان راغب (لیدها/ Leads)، کمپین های ایمیلی خودکار، و غیره محسوب می شود.

قرعه کشی های فیسبوک، مسابقات عکس، مسابقات هشتک اینستاگرام، و غیره را از طریق این پلتفرم راه اندازی کنید.

صفحات مقصد خود را به سرعت ایجاد و منتشر کنید، و برای آنها تست تقسیم (split-test) انجام دهید.

قیمت: هزینه ماهیانه برنامه ها از ۴۴ دلار شروع می شود.

Constant Contact

مسابقات رسانه های اجتماعی

این سرویس ایمیل نیز یک پلتفرم بازاریابی رسانه های اجتماعی است.

از طریق آن قرعه کشی، کوپن های تخفیف، یا محتوای قابل دانلود کردن ارائه دهید.

به راحتی یک صفحه مقصد فیسبوک را با ظاهری حرفه ای ایجاد کنید، سپس آن را از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

تبلیغات فیسبوک خود را با گزارش ها و استاتوس هایی که خواندن آنها راحت است ردیابی کنید.

قیمت: ماهیانه ۴۵ دلار.

Binkd

مسابقات رسانه های اجتماعی

یک پلتفرم تبلیغات اجتماعی برای راه اندازی قرعه کشی هشتک، مسابقه “معرفی یک دوست، “سریع برنده شوید”، اپلیکیشن کوپن های تخفیف، مسابقات پیش پا افتاده، یا قرعه کشی “فقط به قرعه کشی وارد شوید تا برنده شوید” محسوب می شود.

تعداد مخاطبین خود را افزایش دهید و آنها را با مسابقات یا قرعه کشی های خود در فیسبوک، اینستاگرام، یا پینترست درگیر کنید.

یک مسابقه اینستاگرامی یا یک تبلیغ توئیتری و واینی برگزار کنید تا تعداد فالوئرهای خود را افزایش و دسترسی اجتماعی خود را توسعه دهید.

قیمت: هزینه ماهیانه برنامه ها از ۲۹ دلار شروع می شود.

Strutta

Strutta

یک پلتفرم تبلیغات اجتماعی برای راه اندازی آسان یک قرعه کشی یا مسابقه در سراسر کانال های چندگانه اجتماعی از جمله فیسبوک، توئیتر، و اینستاگرام است.

از الگوهای شخصی سازی شده و تم های موبایل آن استفاده کنید.

در این پلتفرم برای شخصی سازی طراحی خود یا استفاده از دستیار طراحی حرفه ای به برنامه “خودت انجام بده” (do-it-yourself) دسترسی دارید.

قیمت: هزینه هر تبلیغ از ۲۴۹ دلار شروع می شود.

Votigo

مسابقات رسانه های اجتماعی

یک پلتفرم بازاریابی اجتماعی با راهکارهای “خودت انجام بده” یا “خدمات کامل” است.

قرعه کشی، مسابقات عکس و ویدئو، نظرسنجی، آزمون، کوپن های تخفیف، و غیره را با استفاده از این پلتفرم برگزار کنید.

کمپین ها و پست های خود را از طریق این پلتفرم طراحی و ردیابی کنید.

اطلاعات ورودی را ردیابی و نظارت کنید.

قدرت و نفوذ خود را در فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر، پینترست، یوتیوب، موبایل و شبکه های اجتماعی افزایش دهید.

قیمت: هزینه ماهیانه برنامه ها از ۲۹ دلار شروع می شود.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *