بلاگ

لوگو باید نشان دهنده چه ویژگی‌هایی از شغل شما باشد

حتما این اصطلاح را شنیده‌اید که ما فقط یک بار فرصت داریم که در اولین برخورد تأثیر خوبی بر دیگران بگذاریم. برای یک کسب‌و‌کار کوچک، برندینگ همان فرصت است که در بیشتر مواقع این فرصت از بین می‌رود. تقریبا ۹۵ درصد از کسب‌و‌کارهای کوچک لوگوی…

تحقیقات بازار خود را چگونه با هوش مصنوعی متحول کنیم

هوش مصنوعی (AI) ابزاری است که به ما وعده می‌دهد کارها را سریع‌تر و در بعضی از موارد ارزان‌تر از روش‌های موجود انجام بدهیم. به همین دلیل است که هوش مصنوعی راه خود را به صنایع بسیاری ازجمله بازاریابی، تبلیغات و تحقیقات بازار باز کرده…

مسئولیت اجتماعی چرا باید مهم‌ترین اولویت بعدی شما باشد

وقتی سازمان‌ها کار خیری انجام می‌دهند، ارزش‌شان از خود آن کار خیر هم فراتر می‌رود. مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها می‌تواند باعث رسیدن به نتایج بهتر شود، شرکایی را که تفکر مشابه دارند به سمت شما جذب کند، تعهد کارمندان را افزایش بدهد و فواید دیگری نیز…

چطور در ۸ مرحله کمپین رسانه اجتماعی ایجاد کنیم

کمپین رسانه اجتماعی، خلاصه‌ی هر چیزی است که برای انجام آن برنامه‌ریزی کرده‌اید و امیدوار هستید در رسانه‌های اجتماعی به‌دست بیاورید. این استراتژی اعمال شما را هدایت می‌کند و به شما نشان می‌دهد که در مسیر موفقیت هستید یا خیر. هر پُست، جواب، لایک و…

چطور به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید؟

هنگامی که داستان‌ یک طراح سایت بزرگ را می‌شنویم، به‌نظر می‌رسد که راه‌اندازی کسب‌و‌کار طراحی سایت بسیار آسان است. باوجوداین، فرایند راه‌اندازی کسب‌و‌کار خودتان آن‌قدرها هم آسان نیست؛ برای این کار نه‌تنها باید در طراحی مهارت داشته باشید، بلکه در کنار آن باید طراحی کامل برای کسب‌و‌کار…

برندسازی شخصی شما را به موفقیت می‌رساند

برندسازی شخصی در موفقیت شما نقش مهمی بازی می‌کند. اگر برند شخصی‌ قدرتمند و قابل‌رؤیتی نداشته باشید، تقریبا در تمامی جنبه‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان با مشکل مواجه خواهید شد. امروزه، برندسازی یکی از ضروریات مهم برای همه‌ی افرادی است که می‌خواهند کسب‌و‌کارشان را رشد…

نکات مهم در روانشناسی برند

وقتی تمام مشتری ها به برندمان وفادار هستند یک شرایط ایده ال است. منظورمان از وفاداری این است که با کمال میل دوست دارند برای خریدهای بعدی شان مجددا به کسب و کارمان سر بزنند؛ یعنی با وجود قیمت های پایین تر رقبا، یا انگیزه…

راز بازدید بیشتر از وب سایت ها چیست؟

مفید بودن محتوا، رازی است که مخاطبان را در طول زمان حفظ می­کند. نیاز به بازدید هرچه بیشتر، چه از وب­سایت تجاری و چه یک وب­سایت تولید محتوا، ضروری می باشد. دلیل این موضوع واضح و دردناک است. دلیل اول شکست در تجارت الکترونیک، کمبود…

برای ایجاد یک کمپین کسب و کار موفق چه باید کرد؟

برای ایجاد یک کمپین موفق که منجر به جلب رضایت مخاطبان شود، دستورالعمل مشخصی وجود دارد؛ شاید با تغییر بعضی از المان ها یا  اضافه کردن المان های جدید نتیجه نهایی کار بازدهی بیشتری پیدا کند؛ مثلا ممکن است نیاز باشد تغییراتی اعمال کنیم تا…

چرا برندینگ در بازاریابی مهم است؟

مقوله برندینگ معمولا به شکل های مختلفی تعریف می شود، افراد هم دقیقا نمی دانند کدام تعریف صحیح است. برندینگ چند دهه پیش اینطور تعریف می شد: نام، نشانه، طرح یا تلفیقی از این المان ها که محصولات یا خدمات یک شرکت را مشخص کنند.…

۵ تاثیر کمپین های رسانه های اجتماعی روی برند

بااینکه حجم انبوهی از تحقیقات، آمار و ارقام و گزارشات نشان می دهند کمپین های رسانه های اجتماعی روی توسعه برند تاثیر مثبت بالقوه ای دارند، با این حال بسیاری از افراد حاضر در کسب و کارها (از قبیل متخصصان بازاریابی) در وضعیت گنگی به…

برندها و ارتباط احساسی مصرف کنندگان

بر اساس تحقیق صورت گرفته Customer Thermometer در این ارتباط، مصرف کنندگان می گویند که ارتباط عاطفی بیشتری نسبت به برند هایی دارند که از افرادی مانند خودشان مراقبت می کند. این گزارش نشان دهنده نتایج حاصل از یک نظرسنجی که از ۱۰۰۰ نفر شرکت…
آرشیو مقالات