بلاگ

دیجیتال مارکتینگ چگونه تحت تاثیر سیاست‌های حریم خصوصی قرار می‌گیرد؟

طی چند ماه گذشته، مقررات جدیدی به اجرا درآمده‌‌اند که قادرند تغییرات زیادی در دیجیتال مارکتینگ ایجاد کنند: مقررات عمومی محافظت از داده‌های اتحادیه‌ی اروپا یا به‌اختصار ( GDPR) برای محافظت از حریم خصوصی مشتریان و دادن کنترل بیشتر به آنها درباره‌ی اینکه چطور داده‌ها…

نکات مهم در روانشناسی برند

وقتی تمام مشتری ها به برندمان وفادار هستند یک شرایط ایده ال است. منظورمان از وفاداری این است که با کمال میل دوست دارند برای خریدهای بعدی شان مجددا به کسب و کارمان سر بزنند؛ یعنی با وجود قیمت های پایین تر رقبا، یا انگیزه…

راز بازدید بیشتر از وب سایت ها چیست؟

مفید بودن محتوا، رازی است که مخاطبان را در طول زمان حفظ می­کند. نیاز به بازدید هرچه بیشتر، چه از وب­سایت تجاری و چه یک وب­سایت تولید محتوا، ضروری می باشد. دلیل این موضوع واضح و دردناک است. دلیل اول شکست در تجارت الکترونیک، کمبود…

برای ایجاد یک کمپین کسب و کار موفق چه باید کرد؟

برای ایجاد یک کمپین موفق که منجر به جلب رضایت مخاطبان شود، دستورالعمل مشخصی وجود دارد؛ شاید با تغییر بعضی از المان ها یا  اضافه کردن المان های جدید نتیجه نهایی کار بازدهی بیشتری پیدا کند؛ مثلا ممکن است نیاز باشد تغییراتی اعمال کنیم تا…

چرا برندینگ در بازاریابی مهم است؟

مقوله برندینگ معمولا به شکل های مختلفی تعریف می شود، افراد هم دقیقا نمی دانند کدام تعریف صحیح است. برندینگ چند دهه پیش اینطور تعریف می شد: نام، نشانه، طرح یا تلفیقی از این المان ها که محصولات یا خدمات یک شرکت را مشخص کنند.…

۵ تاثیر کمپین های رسانه های اجتماعی روی برند

بااینکه حجم انبوهی از تحقیقات، آمار و ارقام و گزارشات نشان می دهند کمپین های رسانه های اجتماعی روی توسعه برند تاثیر مثبت بالقوه ای دارند، با این حال بسیاری از افراد حاضر در کسب و کارها (از قبیل متخصصان بازاریابی) در وضعیت گنگی به…

مهارت های پنج گانه بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۷

با ادامه رشد و توسعه فناوری های بازاریابی، کانال ها و پلتفرم ها، به نظر می رسد که مهارت های افراد حرفه ای بازاریابی دیجیتال نیز باید رشد کند، تا آنها بتوانند استراتژی های بازاریابی دیجیتال موفقیت آمیزی را در سال ۲۰۱۷ پیاده سازی کنند.…

صداقت بیشتر، انتقاد کمتر. مصرف‌کنندگان چگونه می‌خواهند که برندها بر روی رسانه‌ی جمعی عمل کنند؟

طبق تحقیقات اخیر از Sprout Spcial، بیشتر مصرف‌کنندگان خواستار صداقت داشتن و دوستانه بودن برندها در رسانه‌های اجتماعی هستند، نه اینکه عامیانه باشند یا انتقاد تند داشته باشند.(یعنی دوست ندارند برندها صرفا از مد و انچه در جامعه رایج شده از نظر رفتاری پیروی کنند)…

شرکت آمریکایی وال مارت وارد کسب و کار فروش خودرو می شود

شرکت وال مارت (Wal-Mart Stores Inc.)، بزرگترین شرکت فروشگاه های خرده فروشی آمریکا از طریق مشارکت با نمایندگی های فروش خودرو از جمله AutoNation Inc.، بزرگترین شرکت خرده فروشی خودروهای جدید به سرعت در حال ورود به کسب و کار فروش خودرو است. CarSaver، پایگاه…

چالش های بازاریابی مشاغل کوچک؛ الهام بخش کمپین شرکت پست UPS Store

تبلیغات نشان می دهند که چگونه فقدان ماتریال بازاریابی بر روی فروش تاثیر می گذارد. شرکت پست دولتی آمریکا (UPS) این هفته تبلیغات جدید تلویزیونی خود را با هدف قرار دادن صاحبان مشاغل کوچک پخش می کند. این تبلیغات نشان می دهند اگر مشاغل برای…

اجرای موفقیت آمیز کمپین خانه دار شدن اتیسم در پرمون

فعالیت انجمن ها و موسسات غیردولتی که اغلب در زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی است، همواره بدلیل مستقل بودن با چالش ها و مشکلاتی مواجه هستند که جهت رویارویی با آنها از کمک های مردمی و خیرین بهره مند میشوند. انجمن اتیسم ایران به…

قرار است تا سال ۲۰۱۸ در بازارهای داخلی آمریکا تبلیغات دیجیتال از تبلیغات سنتی پیشی بگیرند

همواره شکی نسبت به دیجیتال بودن آینده تبلیغات داخلی آمریکا وجود دارد، جدیدترین پیش بینی درآمد داخلی این کشور از تبلیغات که از سوی موسسه مشاوره و تحقیقات BIA/Kelsey ارائه شده، تایید می کند که تا سال ۲۰۱۸ درآمد ناشی از تبلیغات آنلاینی که تمرکز…
آرشیو مقالات