۱۰شیوه رایجی که شما را وادار به پول خرج کردن می کنند
آژانس های بازاریابی و تبلیغاتی ترفندهای زیادی دارند تا به واسطه آنها مشتریان خود را تحت کنترل داشته باشند. سن صنعت تبلیغات به صدها سال می رسد اما با توجه به خلاقیت و روش هایی که دست به دست هم داده اند تا بتوان مشتری…
ارتباطات و تبلیغات؛ نشریه تخصصی ارتباطات بازاریابی
نخستین شماره نشریه “ارتباطات و تبلیغات” با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف ارائه دانش استفاده از ارتباطات جهت تبلیغات کارآمدتر پا به دنیای مطبوعات تخصصی گذاشته است. امید امانی –کارشناس ارشد حوزه ارتباطات بازاریابی و مدیر عامل آژانس تبلیغاتی پرمون طرح-…
۱۰ مهارتی که بازاریاب های دیجیتالی “باید کسب کنند”
بارها دیده شده است که در دوران دانشجویی مطالب زیادی درباره اصول بازاریابی، نحوه انجام تحقیق و پژوهش در زمینه بازار، و اهمیت بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری یاد گرفته ایم، اما اصلاً درباره موضوع دیجیتال صحبت نشده است و یا صحبت هایی موردی هم…
بزرگ بودن لزوما بهتر نیست! بررسی دلایل عدم موفقیت کمپین های بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا جزو حوزه های بسیار محبوب دنیای دیجیتال است؛ اما چرا؟ چون هریک از برندها می توانند صرفنظر از اندازه کمپانی، بر روی مخاطب تاثیر فوق العاده ای بگذارند. هیچ لزومی هم ندارد بودجه چند میلیون دلاری داشته باشند، یا هر ماه صدها پست…
چرا کاهش شدید تعداد کاربران تلفن همراه برای بازاریابان رسانه های اجتماعی یک موضوع مهم و اصلی تلقی می شود؟
بازاریابان رسانه های اجتماعی تاکید فراوانی بر کلیک کردن روی لینک های تبلیغاتی دارند. روی هم رفته رسانه های اجتماعی به ترافیک ورودی سایت ها کمک عمده ای می کنند؛ و کلیک بر روی لینک های تبلیغاتی، اقدامی در جهت ایجاد این ترافیک به شمار…
چگونگی طراحی صفحات پاپ آپ
صفحات پاپ آپ جزو ابزارهای بسیار کاربردی بازاریاب های اینترنتی هستند و درصورتی که به شکل صحیح استفاده شوند، می توانند بر روی نرخ تبدیل (Conversion Rate) سایت ها تاثیر فوق العاده ای بگذارند، تعداد مشترکان خبرنامه ها را افزایش بدهند و کمک کنند محصولات…
دلایل سو تفاهم بیشتر کمپانی ها در مورد برندینگ
برند پراهمیت ترین و باارزشمندترین بخش بین تمام سرمایه های یک کمپانی است. بارها با این اظهارنظر عجیب روبرو شده ایم که برند تنها سرمایه ای است که اگر درست مدیریت شود، هرگز ارزش خود را از دست نمی دهد. هرگز! بطور مثال، نرم افزارها…
ایده هایی برای طراحی یک غرفه نمایشگاهی منحصربفرد
همه ما خوب می دانیم در نمایشگاه های تجاری، غرفه های مختلف رقابت شدیدی می کنند تا توجه محدود بازدیدکننده ها را به خودشان جلب کنند. این رقابت گاهی از توان افراد خارج می شود؛ اما خوشبختانه برای مدیریت کردن برنامه حضور در نمایشگاه ها،…
تقسیم بندی غرفه های نمایشگاهی به شش نوع مختلف
از آنجایی که غرفه های نمایشگاهی انواع مختلفی دارند انتخاب غرفه ای با شکل و اندازه و کارکرد مناسب، کاری دشوار است. در ادامه به بررسی شش نوع مختلف غرفه های نمایشگاهی میپردازیم. غرفه های پنلی اضافه کردن هرتعداد پنل و تشکیل یک دیوار یکپارچه…
بایدها و نبایدهای معرفی فضای کار کمپانی و کارکنان آن در شبکه های اجتماعی
همه خوب می دانیم شبکه های اجتماعی نحوه برقراری ارتباط افراد با یکدیگر را تغییر داده اند. استفاده بیش از حد از کلمه LOL یکی از نمودهای همین قضیه است. هر روز میلیون ها نفر برای مسائل شخصی یا حتی کاری، از طریق شبکه های…
۶ نکته کاربردی برای ساخت یک غرفه نمایشگاهی تاثیرگذار
تمامی ما بارها به نمایشگاه های مختلف سر زده ایم و غرفه های زیادی را دیده ایم که تمامی شان به یک پرده رنگی ساده ختم می شده اند و شبیه هم بوده اند؛ در چنین شرایطی چه چیزی می تواند تاثیرگذار باشد و جلب…
۱۰ استراتژی برای بالا بردن راندمان حضورمان در نمایشگاه ها
برخی از افراد اعتقاد چندانی به حضور کمپانی ها در نمایشگاه های تجاری ندارند و گمان می کنند چنین رویدادهایی فقط منابع مجموعه را می بلعند و بازدهی سرمایه شان هم چندان بالا نیست. با این حال به نظر می رسد بازدهی نمایشگاه ها بیشتر…