بلاگ

بزرگ بودن لزوما بهتر نیست! بررسی دلایل عدم موفقیت کمپین های بازاریابی محتوا

  ۱) استراتژی مجموعه کاربردی و قابل اجرا نیست ۶۵% از بازاریابان بنگاه به بنگاه (B2B)، برای بازاریابی محتوا استراتژی مکتوب و مستندی ندارند و سعی می کنند بدون داشتن هدف به سر منزل مقصود برسند. اگر قرار باشد این گروه از رقبا را شکست…

تکنولوژی در بازاریابی: راهنمای ساخت تبلیغات اینترنتی درجه یک

ماهیت متنوع و پربازده تبلیغات آنلاین، این حوزه را به یکی از المان های اصلی موفقیت تمام کمپین های بازاریابی بدل کرده است. اما باوجود تمام مزایای بازاریابی اینترنتی، درصورتی که نتوانیم تبلیغاتمان را به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا کنیم، توجه مشتریان احتمالی…

فیسبوک الگوریتم نیوزفیدش را آپدیت کرده تا به ویدئوهای زنده اولویت بیشتری بدهد

فیسبوک به تازگی اعلام کرد الگوریتمش را طوری آپدیت کرده که به ویدئوهای زنده، نسبت به سایر ویدئوها اهمیت بیشتری بدهد؛ این خبر هم مصداق دیگری است که نشان می دهد کمپانی تا چه حد به ویدئوهای زنده بها می دهد. کمپانی کالیفرنیائی Menlo Park…

۷ روند احتمالی بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۶

  شبکه های اجتماعی بر روی کاربران سرتاسر دنیا و نحوه به اشتراک گذاری اطلاعاتشان تاثیر فوق العاده ای می گذارند. این قضیه به خصوص برای بازاریاب ها و کسب و کارها اهمیت دارد، چون می توانند خیلی راحت درباره برندشان تبلیغات کنند. شبکه های…

چهار ترفند برای ساخت ویدئوهای کاربرپسند

کاربرها عاشق تماشای ویدئو هستند. درواقع احتمال اینکه افراد یک ویدئو تماشا کنند، از احتمال اینکه یک مقاله بخوانند خیلی بیشتر است. به همین خاطر بهتر است از این شانس فوق العاده بازاریابی غافل نشویم. ویدئوها می توانند پیغام موردنظرمان را به راحتی منتقل کنند.…

روز کارمند را باید هر روز جشن بگیریم!

دیروز، چهارم مارس در امریکای شمالی روز قدردانی از مقام کارمند بود. تنها همین یک روز است که کمپانی ها وقت می گذارند تا از کارکنانشان به پاس یک سال سختکوشی و تعهد، سپاسگزاری کنند. مگر کارمندی پیدا می شود که یک بشقاب کیک، یک…

تفاوت بازاریابی و برندینگ در چیست؟

در اکثر مواقع این کلمات را در کنار هم میبینیم اما تفاوت این دو در چیست؟ برخی از اساتید در این زمینه بر این باورند بازاریابی فرآیند معرفی کالا یا خدمت است. در این فرآیند به نوعی به مشتری یک حس اجباری القا میشود که…

مدیریت بحران در کمپانی جانسون

  نمونه بارز یکی از کمپانی ها در مدیریت بحران، فاجعـــه مرگ بار و آلودگیهـای ناشی از کپسول های بسیار سودآور تیلنول (TYLENOL) شرکت جانسون – جانسون (J&J) در سال ۱۹۸۲ است. در سی ام سپتامبر ۱۹۸۲ در طبقه اول شرکت جانسون جیمز – یی…
آرشیو مقالات